Δευτέρα 28 Μαΐου 2012

Ιδιόκτητο γήπεδο και τηλεοπτικά δικαιώματα


Ιδιόκτητο γήπεδο και τηλεοπτικά δικαιώματα

Τα δύο μεγάλα θέματα που θα πρέπει να απασχολήσουν σοβαρά την διοίκηση λαμβάνοντας υπόψη τα όσα η KPMG καταγράφει στο πόρισμα – εισηγήσεις για την αναδιοργάνωση ή αν προτιμάται την καλύτερη λειτουργία της εταιρείας πέραν των πολλών θεμάτων που θίγουν είναι η ιδιόκτητη έδρα αλλά και τα τηλεοπτικά δικαιώματα.
Με αφορμή το σημερινό δημοσίευμα της ιστοσελίδας apoel.net η οποία αποκαλύπτει τα όσα καταγράφει στο πόρισμα της η KPMG επιλέξαμε τα δύο αυτά θέματα για να τα αναδείξουμε αφού αυτά είναι τα δύο μεγάλα θέματα τα οποία απασχολούν και τους ίδιους τους οπαδούς μας.

Κεφάλαιο ιδιόκτητη έδρα
Στο πόρισμα – εισηγήσεις της η KPMG «θεωρεί στρατηγικό πλεονέκτημα την απόκτηση ιδιόκτητης έδρας και τονίζει ότι είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσελκύσουμε επενδυτές. Ως πρώτο βήμα εισηγείται τη  διεξαγωγής μιας μελέτης cost-benefit analysis και διερευνητικές επαφές με  ενδιαφερόμενους. Στην μελέτη γίνεται επίσης λεπτομερής αναφορά στο πως η ιδιόκτητη έδρα θα βοηθήσει τον ΑΠΟΕΛ να αυξήσει σημαντικά τα έσοδα του την ημέρα του αγώνα (match day revenues) καθώς και έσοδα από διαφημίσεις-χορηγίες».
Αελάκι, Αρούλης, Απολλωνάκι έχουν προχωρήσει ήδη τις διαδικασίες κατασκευής ιδιόκτητου γηπέδου και είναι πραγματικά άξιον απορίας πως ο ΑΠΟΕΛ, ο κορυφαίος ποδοσφαιρικός σύλλογος στην Κύπρο, με χιλιάδες υποστηρικτές, με επιτυχίες στην Ευρώπη να μην προχωρά στην δημιουργία ιδιόκτητης έδρας.
Πρόσφατα ένας μεγάλος επιχειρηματίας ο Νίκος Σιακόλας δήλωσε ΑΠΟΕΛίστας, ενώ δεν είναι λίγοι οι επώνυμοι επιχειρηματίες – εκατομμυριούχοι στον τόπου οι οποίοι ασπάζονται τον ΑΠΟΕΛισμό. Πιο εύκολα από ποτέ θα μπορούσες να τους προσεγγίσεις για να σε βοηθήσουν στο εγχείρημα αυτό με ατο αζημίωτο βέβαια.
Την τελευταία τουλάχιστον 3ετία ο ΑΠΟΕΛ μεγάλωσε το brand name του και το έκανε ανά την υφήλιο γνωστό και είναι άξιο απορίας πως τα έσοδα της ομάδας δεν μπόρεσαν να αυξηθούν πέραν από την πορεία μας στο Τσάμπιονς Λιγκ.
Με την δημιουργία ιδιόκτητης έδρας, τα έσοδα των διαφημιστικών πινακίδων, οι ενοικιάσεις καταστημάτων, χώροι διασκέδασης που θα δημιουργηθούν θα αυξηθούν κατακόρυφα και αυτό θα είναι προς όφελος του ΑΠΟΕΛ.
Παρόλο που βιώνουμε με άνευ προηγουμένου οικονομική κρίση οι περισσότεροι οικονομολόγοι τονίζουν πως η καλύτερη περίοδος για επενδύσεις είναι τώρα. Η KPMG στο πόρισμα της το τονίζει ξεκάθαρα πως είναι η κατάλληλη στιγμή για να προσελκύσουμε επενδυτές και είναι κρίμα να αφήσουμε αυτή την ευκαιρία να πάει χαμένη.
Τα οποιαδήποτε συμφέροντα που υπάρχουν θα πρέπει να μπουν στην άκρη. Δεν θα μπούμε στην διαδικασία να τα αναφέρουμε αφού είναι σε όλους γνωστούς και είναι μεγάλη ευκαιρία να κάνει ο ΑΠΟΕΛ το επόμενο βήμα ώστε να γίνει οικονομικά ανεξάρτητο.
Αλήθεια υπάρχει ΑΠΟΕΛίστας που να μην δώσει από το υστέρημα του ένα ποσό μικρό ή μεγάλο σε περίπτωση που του το ζητήσει η διοίκηση ώστε να προχωρήσει το ιδιόκτητο γήπεδο;
Και το αφήνουμε μέχρι εδώ. Πάντως δεν θα χρειαστούν περισσότερα από 25 εκατομμύρια ευρώ για να κατασκευαστεί ένα τέτοιο γήπεδο ενώ θυμίζουμε πως ο ΚΟΑ θα προσφέρει τουλάχιστον 12-13 εκ. ευρώ ως χορηγία.
Κεφάλαιο τηλεοπτικά δικαιώματα
Το άλλο μεγάλο θέμα που υπερτονίζει η KPMG είναι τα τηλεοπτικά δικαιώματα και συγκεκριμένα αναφέρει:«Η KPMG η οποία κρίνει τα έσοδα της ομάδας μας αισθητά λιγότερα από ότι άλλων κυπριακών ομάδων, λαμβάνοντας υπόψη και τις ευρωπαϊκές επιτυχίες της τελευταίας τριετίας. Εισηγείται ακόμα και τον τερματισμό της υφιστάμενης συμφωνίας με την LTV ενώ ως εναλλακτική επιλογή αναφέρει την περίπτωση επαναδιαπραγμάτευσης των όρων συμφωνίας μεταξύ των δυο πλευρών. Γίνεται επίσης αναφορά για την ανάγκη να αξιολογηθεί η περίπτωση πώλησης των τηλεοπτικών δικαιωμάτων του ΑΠΟΕΛ σε χώρες που ζουν Κύπριοι όπως επίσης και στην Ελλάδα».
Αλήθεια πότε επιτέλους θα εκμεταλλευτούμε με τον σωστό τρόπο το brand name της ομάδας μας.
Είμαστε ο κορυφαίος σύλλογος στην Κύπρο με τα λιγότερα τηλεοπτικά έσοδα από τις άλλες ομάδες του νησιού και αναφερόμαστε στην Ομόνοια, Απόλλωνα, ΑΕΛ και Ανόρθωση.
Δεν έχουμε κανένα απολύτως πρόβλημα με την LTV για να μην παρεξηγηθούμε όμως αφού η ίδια παραμένει ο μεγαλομέτοχος της εταιρείας θα έπρεπε να μας έχει σε σαφή καλύτερη θέση από τα υπόλοιπα σωματεία.
Δεν θα έπρεπε η ίδια να αφήνει να δημιουργείται αρνητική εντύπωση από τους οπαδούς μας και θα έπρεπε η ίδια να καλέσει την εταιρεία να επαναδιαπραγματευθούν τους όρους συμφωνίας.
Υπάρχουν άλλες δύο πλατφόρμες η μια εκ των οποίων η CYTAVISION η οποία θέλει σαν τρελή να αποκτήσει τα τηλεοπτικά δικαιώματα της ομάδας μας όμως κατ’ επανάληψη της κλείνουμε την πόρτα ανεξάρτητα αν έχει την καλύτερη προσφορά. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sxoliaste eleuthera to kathe athro pou dimosievo stin selida kai pite kai esis fili apoelistes an afta pou sivenoun stin omada mas voithoun na pame mprosta san silogos alla kai oti dipote allo thelete na anaferete gia to sigkekrimeno kathe fora athro.euxaristoume gia tin simparastasi sas kai na isaste sigouri pos tha sinexisoume kato apo aftes tis sithikes (oikonomiki krisi) na sas enimeronoume gia to apoelin mas.

Ποιά Ομάδα πιστεύετε πως θα ειναι αντιπαλος μας στο Γ Προκριματικό Γύρο του Champions League

APOEL FC 0-1 PAOK FC (Στιγμιότυπα - Highlights)

Αλέξανδρος Τζιόλης: «Θα μου λείψουν οι Πορτοκαλί»

ORANGE ΕΙΔΙΣΗΣ


Try Relay: the free SMS and picture text app for iPhone.
Powered by Blogger Gadgets
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified