Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

«Ομίλους, πρωτάθλημα και κύπελλο» (Βίντεο)

Αρκετή σημασία στους "μικρούς" ποδοσφαιριστές του ΑΠΟΕΛ δίνει ο Πάουλο Σέρτζιο και αναμένεται ότι μέσα από τα επόμενα φιλικά θα τους δώσει κι ευκαιρίες για να δείξουν το ταλέντο τους και την αγωνιστική τους αξία.
Ένας εξ αυτών είναι ο Χρίστος Τζιαμάς, ο οποίος μίλησε στο www.apoelfc.com.cy.
Αναλυτικά οι δηλώσεις του:
"Γεια σας φίλοι μου του ΑΠΟΕΛ. Βρισκόμαστε στην Αυστρία. Συγκεκριμένα στο Όμπερτραουν. Οι συνθήκες είναι πάρα πολύ καλές, οι σχέσεις μας με τους ποδοσφαιριστές άψογες. Βρίσκομαι εδώ ένας νεαρός ποδοσφαιριστής να δουλέψω σκληρά, να ωριμάσω και σωματικά και ποδοσφαιρικά στο παιχνίδι μου, ούτως ώστε να μπορώ να παλέψω με τους άνδρες".
"Πρώτος στόχος της ομάδας είναι να μπει στους ομίλους και ο επόμενος στόχος είναι το πρωτάθλημα και το κύπελλο".
"Εμένα ως νεαρός στόχος μου είναι να αρπάξω την ευκαιρία μου και να δείξω τι μπορώ να κάνω εκεί στο γήπεδο".

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Sxoliaste eleuthera to kathe athro pou dimosievo stin selida kai pite kai esis fili apoelistes an afta pou sivenoun stin omada mas voithoun na pame mprosta san silogos alla kai oti dipote allo thelete na anaferete gia to sigkekrimeno kathe fora athro.euxaristoume gia tin simparastasi sas kai na isaste sigouri pos tha sinexisoume kato apo aftes tis sithikes (oikonomiki krisi) na sas enimeronoume gia to apoelin mas.

Ποιά Ομάδα πιστεύετε πως θα ειναι αντιπαλος μας στο Γ Προκριματικό Γύρο του Champions League

APOEL FC 0-1 PAOK FC (Στιγμιότυπα - Highlights)

Αλέξανδρος Τζιόλης: «Θα μου λείψουν οι Πορτοκαλί»

ORANGE ΕΙΔΙΣΗΣ


Try Relay: the free SMS and picture text app for iPhone.
Powered by Blogger Gadgets
English French German Spain Italian Dutch Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified